Monday, April 9, 2012

Betul betul cuci

hye u olls..aku kembali setelah hampir setahun aku menghilangkan diri dari menulis.poyo kan ayat.actually,bukan nya xde masa langsung cuma komitmen aku skang byk ke arah benda lain.so aku kena tumpukan pada benda2 tu dulu before blog ni.macam-macam benda berlaku pada tahun 2011.skemanya ayat.haha.1st dengan wedding aku, 3.2.2011.alhamdulilah.syukur dah pun cecah setahun dan 2 bulan aku bersama encik suami yang tercinta.baby?ouch.soalan panas tu.insyallah akan diusahakan xlama lagi.almaklumlah dah nk abes pun anak en. Ithnin ni nk belajar.syukur sgt ada family dan suami yang memahami selama aku memerah otak dan keringat wat degree.Hanya Tuhan je tahu peritnya hidup berjauhan dengan suami.Rasa bersalah teramat but aku gembira sekurang-kurangnya aku xmelakukan maksiat.xberkapel secara haram (bukan aku nk menghina kapel2 yang ada) tp aku paham xsemua ibu bapa mereka mcm family aku.xpa.aku doakan semoga semakin hari semakin ramai ibu bapa yang yakin anak2 dorang leh kawin cepat.untuk elak maksiat dan gejala sosial yang makin berleluasa semakin hari ini.semakin hari semakin aku menghitung bila la nk abes blaja ni.aiya.macam mana la org leh sanggup wat PHD bagai.wat degree pun hati kena kental beb!ok la akan bersambung entri aku ni.disertakan gambar poyo aku dengan si poyo pujaan hati ini.gmbr ni masa vacation kat melaka.poyo kan?xde tempat lain ke nk merayap.at the end, aku yg xleh jawap test OR sebb vacation ni.tp Alhamdulilah.akhirnya result OR so so la.Keep it touch :)






No comments: