Monday, March 9, 2009

Saya Bukan Romantik


Cuba korang lihat pic kat atas ni.Cantik x.Adakah pic ni hasil lukisan yang baik.Ya!Pada aku orang2 yang dapat menilai dan memahami apa itu seni mungkin dapat merasai kehebatan pic ini.Pic ni aku main sebab je kat tenet.Masuk ni da 4 post aku send kat blog ni.Bukan apa.Aku maukan blog ni kelihatan agak best bila aku post benda2 yang menarik.Cakap pasal pic dan tajuk post aku.Aku nak bgtau yang aku bukan lah seorang yang romatik.Di ulang semula.Aku bukan seorang yang romantik.



Mungkin ade sesetengah orang perasaan yang aku romantik.Tapi hakikatnya aku hanyalah seorang pemerajuk yang kuat.egois dan keras hati serta kepala batu.Ini dapat dilihat masa aku di zaman sekolah dulu.Puas mak aku nasihat tapi aku xnak jugak buat.Aku agak degil.Dulu la.Maybe mase tu kecik lagi.Xdapat berfikir dengan baik.Tapi sekarang.Aku seorang pendengar kata yang baik.Sampaikan sekarang ni adik aku pulak yang xdengar kata.Hancus.



Pada amnya,mungkin aku nmpak romantik bila aku cuba memujuk si dia yang sedang merajuk.Mungkin la.Tapi aku pun xpasti dimana tahap romantik itu.Mungkin si Ainarr ni je kot yang nampak.Buat ainar,sy bukanlah romantik seperti yang awk sangkakan.Sy Rockers!!Yeah yeah.ala2 MCR.Sampai sekarang dari semalam aku memikirkan di mana romantik itu.di hidung ke.dimata ke atau di telinga.mungkin sebaliknya.Adakah melalui tarikh lahir atau horoskop akuini romantik.cuba kita lihat..

WANITA TANAH
Wanita tanah dilahirkan di bawah zodiak Taurus (21 April-20Mei), Virgo (24Ogos-23 September) dan Capricon (22 Disember-20 Januari)

Seorang yang boleh dijangka,berwibawa dan praktikal penyabar dan bertolak ansur, mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan sikap berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif, serius dan sederhana Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa



hah.cuba anda lihat.aku hnyalah seorang yang setia dan berwibawa.so,xde romantik2 ni.Tapi kadang2 kita xperlu percaya semua ni.

No comments: